lauantai 30. syyskuuta 2017

Bonon päiväkirjasta

Nyt kun olen 10 kuukautta vanha,

- osaan pissata kuin aikamies jalkaani nostamalla
- ja nostelen sitä sinne ja tänne
- mutten koskaan Pappakoiran pisujen päälle (toisinpäin kyllä)

- olen 39 cm korkea ja painan 15,4 kg
- syön 400-500g raakaa lihaa päivässä + lisukkeet
- saan vielä kolmannenkin "aterian" kun saan päivällä koiranruokaa
- olen nätti kuin nappi, ja
- kuulemma osallistumassa johonkin kummaan missimittelöön (mister, sanon minä!)

- metsälenkit on parasta mitä tiedän!
- patikointi ja eväsretket on parasta mitä tiedän!!
- kuljen lenkillä aina vapaana
- noudatan luoksetulokutsua pillillä vielä 100% aina ja joka kerta
- metsään ja metsästä pois on aina kiire,
- silloin kiskon remmissä kovaa (enkä tästä tavasta luovu)
- remmilenkillä osaan kulkea kauniisti (jos haluan)

- matkustaminen on huisin kivaa
- menen minne vaan, kenen kanssa vaan, koska vaan

- nukun pää Mamman tyynyllä (tyynyjen takana) tai
- ihmisten välissä selällään
- herään aina riemuissani
- juon aina aamulla ekana lasillisen (1dl) piimää, ja
- jos Mamma ei anna ruokaa jo viideltä (harvoin antaa),
- menen takaisin nukkumaan
- en ole koskaan herättänyt ketään keskellä yötä, vaan
- alusta asti nukkunut ihan koko yön (21-7)

- olen opetellut pari suomalaista kirjainta:
- sanon Är Är Är kun kynsiä leikataan
- ja Äf Äf Äf kun näen jotain jännää portin takana
- seuraavaksi opettelen ehkä vokaaleja (Aaan ja Uuun)?

- heilutan häntääni yleensä koko ajan
- olen kaikessa mukana
- tykkään saunoa (arvostan sitä enemmän ilman kylpy-osiota)

- syön karviaiset suoraan pensaasta
- vadelmat ja boysenmarjat minulle annetaan suuhun
- kasvihuonetomaatit on älyn hyviä (ja ovi kiinni)
- en ymmärrä miksi joku istuttaisi pihaan juhannusruusua (siinä on piikkejä)

- olen kerran saanut kuonooni reiän kun menin härkkimään Pappakoiraa ruoka-asioissa....
- minusta silti kaikki vastaantulevat koirat on hyviä kavereita
- en tosin ymmärrä miksi ihmiset ei riemastu, jos hypin päin (kuraisenakin)
- suhtaudun yleisesti elämään yhdellä sanalla: "JEEE!!"

- minusta imuria kuuluukin vähän purra
- en tajua miksei sohvatyynyjä saa riepottaa
- paras leluni on vanha Kuoma-saapas (koko 37)

Rakkain terveisin,
Bono


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos lämpimästi!! Kiva, kun kommentoit!

Virallisesti kevät

Eikös pääsiäinen ole se kevään taittumisen merkki? Ja ainakin, edelleen typerääkin typerämpi tapa, kellojen siirto.  Omalta osaltani jälkimm...